Často kladené otázky

Na této stránce najdete odpovědi na často kladené otázky. Pokud máte speciální otázku, neváhejte nás kontaktovat na +421 903 939 759.

Na našem webu můžete nakupovat dvěma způsoby

  • 1 – ONLINE přes náš ESHOP
    Běžným a nejčastěji používaným způsobem nákupu je objednávka ONLINE. Pokud máte z našeho portfolia vybraný produkt, který chcete zakoupit, jednoduše jej vložte do košíku pomocí barevného tlačítka „Přidat do košíku“. Následně máte možnost zobrazit košík, nebo pokračovat dál v nakupování. Pokud máte v košíku všechny položky, které jste hledali, stiskněte tlačítko „Pokračovat do pokladny“. Následně vyplňte kontaktní, fakturační a dodací adresy, vyberte způsob platby a dopravy. Pokud je vše správně vyplněno závazně objednáte pomocí tlačítka „Objednat s povinností platby“.
    Tento způsob objednávky je možné využít 24 hodin denně / 7 dní v týdnu
  • 2 – OBJEDNÁVKA přes TELEFON
    Velmi pohodlným způsobem nákupu je objednávka přes telefon. Pokud máte vybraný produkt, který se Vám líbí a chcete jej zakoupit, stačí vytočit +421 903 939 759 a všechny kroky objednávky přejdete s naším specialistou na telefonu. Telefonická objednávka je oblíbeným způsobem nákupu, protože naši specialisté Vám umí poradit i při výběru produktu, jeho rozměrech a vlastnostech, případně sladění s Vaším interiérem.
    Telefonickou objednávku je možné využít na čísle +421 903 939 759 v Pondělí až Pátek v době od 8:00 do 19:00

Ďalší otázky

Jaká je dostupnost zboží?

Na našem webu najdete celkem 3 stavy dostupnosti zboží, které jsou každé ráno roboticky aktualizované a přesné:

  • 1. dostupnosť: Zboží je na skladě v Bratislavě ihned k odběru (12ks skladem) Takové zboží máme připraven k okamžitému odběru nebo okamžitému odeslání k Vám domů. Zboží se reálně nachází na skladě v Bratislavě na Galvaniho 15 / B (ze zadní strany budovy, kde sídlí iKuchyne!) Tyto produkty jsou obvykle prodávány za bezkonkurenční ceny, proto se rychle vyprodají

  • 2. dostupnost: Zboží je dostupný – u Vás doma za 10 dní
    Produkty s touto dostupností jsou skladem u dodavatele v Německu. Kamion s nábytkem objednáváme z přístavu Hamburk 1x týdně. Následně zboží cestuje asi 980 kilometrů k nám do skladu v Bratislavě. Tento postup od objednání až po doručení do Bratislavy trvá asi 4 dny. Další 1 den potřebujeme k provedení, kontrolu a naskladnění zboží. Po kontrole a odeslání se zboží odesílá kurýrem až k Vám domů. V ideálním případě víte mít zboží do 7 dnů u Vás doma


  • 3. dostupnost: Zboží je dočasně nedostupný – znovu naskladníme o 20-30 dní
    Při těchto produktech sami nevíme přesnou dostupnost, nakolik se mění velmi rychle. Často jde o velmi žádaný zboží a tudíž se dostupnost mění z hodiny na hodinu. Vyplňte prosím Váš email a my do 48 hodin prověříme, jak rychle jsme schopni zboží dodat až k Vám domů.
    Je pravděpodobné, že produkty budou opět naskladněno až o pár týdnů


Proč je u nás výhodné nakupovat?

7 důvodů, proč se vyplatí nakupovat v ikuchyne!

  1. Profesionální tým odborníků, který je připraven Vám poskytnout poradenství a kvalitní služby
  2. Jsme Váš stabilní partner – na trhu s kuchyněmi a nábytkem působíme více než 15 let
  3. Nakupujete bezpečně – garantujeme Vám spokojenost, ochotu a kvalitní záruční i po-záruční servis
  4. Intuitivní eshop, ve kterém je snadné prohlížet a nakupovat díky důmyslnému systému třídění produktů
  5. Garance nejlepší ceny – vždy nejlepší ceny na nábytek
  6. Kvalitní německý a holandský nábytek, který Vám bude dělat radost dlouhá léta
  7. Velmi široká nabídka jídelních stolů, konferenčních stolků, jídelních židlí a svítidel

Svěřte se do rukou profesionálů z ikuchyne!


Máte i kamennou prodejnu?

ANO – máme i kamennou prodejnu. Jde o kuchyňské studio v Bratislavě. Prioritou této prodejny je prodej kuchyňských linek na míru, vestavěných skříní a nábytku na míru. V prodejně však máme vystaven i sortiment z eshopu. Na této adrese však nenajdete všechny produkt z naší nabídky eshopu.

Produkty, které jsou viditelné v prodejně jsou na eshopu označené symbolem „modrého oka“

Všechny produkty viditelné v prodejně najdete na této podstránce

Adresa Showroomu: Galvaniho Business centrum II, Galvaniho 15 / B, Bratislava.
Kontakt: +421 908 50 90 91 nebo info@ikuchyne.sk
Otevírací hodiny: Úterý až Pátek v době od 9:00 do 18:00
Trasu do prodejny si můžete naplánovat na tomto linku


Jaké jsou možnosti platby?

Na našem webu můžete zaplatit objednávku dvěma způsoby:

  • 1 – platba Bankovním převodem
    Objednávku uhradíte bezpečným převodem z vašeho bankovního účtu. Všechny potřebné údaje k platbě Vám budou zaslány mailem ihned po dokončení Vaší objednávky.
    Při platbě tímto způsobem získáte ještě 2% dodatečnou slevu na celý nákup


  • 2 – platba na dobírku
    Zboží zaplatíte při doručení kurýrem, alebo pri osobním odberu v Bratislave.
    Při tomto typu platby je účtován poplatek 5,50 €


Jaké jsou možnosti dopravy?

Na doručení objednávky můžete využít 2 způsoby dopravy:

  • 1 – doprava kurýrem
    V pokladně kromě kontaktních a fakturačních údajů vyplňujete i dodací adresu. Pokud zvolíte dopravu kurýrem, zboží Vám bude doručen na uvedenou adresu. Podle velikosti a křehkosti zboží využíváme služby společností GLS a Top Trans. Na doručování skleněných a lesklých produktů využíváme logistickou službu „Bezpečné doručení“
    Nezapomeňte si zboží při přebírání rozbalit a důkladně zkontrolovat. Pokud zboží řádně proberete od kurýra nebudeme moci uznat reklamaci poškození


  • 2 – osobní odběr Bratislava
    Zboží bude připraven na osobní odběr na adrese Galvaniho 15 / B, Bratislava. Více informací získáte na +421 903 939 759
    Trasu na odběrné místo si můžete naplánovat na tomto linku
    Osobní odběr je otevřen Pondělí až Pátek v době od 8:00 do 18:00


Co znamená garance nejlepší ceny?

PODMÍNKY:

Garance nejlepší ceny znamená a může se uplatnit pouze za těchto podmínek:

  • Zboží musí být totožný se zbožím, které uvádíme i na našem eshopu – tj název, typ produktu, rozměry
  • Zboží musí nacházet se webových stránkách pouze vrámci České republiky
  • Zboží musí být na webu konkurence objednatelný. Garance neplatí na zboží, které u konkurence není dostupný a je třeba na něj čekat (např. Vyprodáno)
  • Zboží nesmí být rozbalený nebo jinak znevýhodněn (např. Vystaven a rozložený)

Můžete mi při výběru odborně poradit?

ANO – velmi rádi Vám ochotně a odborně poradíme při výběru.

Stačí vytočit telefonní číslo +421 908 50 90 03 a naši specialisté Vám pomohou při výběru toho správného produktu. Zároveň můžete na tomto čísle jednoduše vytvořit objednávku například i během vaření.


Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

I když v ikuchyne! věříme, že čestné firmy nepotřebují zákony na to, aby se dobře starali o osobní údaje svých zákazníků, chtěli jsme Vám dát vědět, že se o ty Vaše staráme dobře. A také, že naše firma splňuje všechny náležitosti nové evropské legislativy GDPR.

Více o tom, jak nakládáme s Vašimi daty najdete na podstránce Ochrana osobních údajů, kde najdete také informace o tom, jaká práva máte při nakládání s Vašimi osobními údaji. Aktualizovali jsme také Všeobecné obchodní podmínky.

Pokud by Vám cokoli nebylo jasné, rádi Vám také poskytneme informace na e-mailové adrese info@ikuchyne.sk


Mohu zboží vrátit pokud se mi nelíbí?

ANO – zakoupené zboží můžete vrátit pokud se Vám nelíbí / nehodí do interiéru. Tuto možnost máte do 14 dnů od doručení zboží kurýrem, nebo do 14 dnů od osobního převzetí zboží. Zboží, které vracíte musí být nepoškozené a pokud možno v originálním balení, zabalený tak, aby se při přepravě nepoškodil. Přepravní náklady na vrácení zboží nese kupující.

Postup při vrácení zboží:

  • Vyplňte prosím formulář „Odstoupení od smlouvy“
  • Vyplněný zašlete na info@ikuchyne.sk
  • Následně prosím počkejte 48 hodin, dokud se Vám ozve náš reklamační tým
  • Po konzultaci s reklamačním týmem doručte / zašlete zboží na adresu:
    iKuchyne! – JOYLY s.r.o., Galvaniho 15 / B, 821 04 Bratislava
  • Doručené zboží zkontrolujeme a pokud dorazí v nepoškozeném stavu vrátíme Vám peníze na účet uvedený ve formuláři